עיצוב דפי נחיתה בפייסבוק בפרט ובכלל דפי נחיתה כוללים תמונות, סרטוני וידאו, מלל קצר ומעל הכול משפט פתיחה מנצח. מעבר לכך, עיצוב דפי נחיתה חייב לכלול תמונת פרופיל. במידה והתמונה המבוקשת הנה ישנה או קיימת באיכות לא טובה, כדאי לסרוק אותה ולעלות אותה לאותם דפי נחיתה. סריקת תמונות עבור דפי הנחיתה בפייסבוק הנו שירות הניתן לכל דורש.
במיוחד כיום, בעידן הפייסבוק , דפי נחיתה חייבים לכלול תשומת לב לסידור הפריטים, מבחינת צבעים, גודל פונט ודרישות נוספות. יש להתחשב בעיצוב זה הן בדעת קהל היעד והן בדעת נותן השירות. בדרך כלל לשירותים שונים, יותאמו תבניות עיצוב שונות. דפי נחיתה בפייסבוק יעוצבו אחרת מאשר דפי נחיתה לאתר זה או אחר המופיע כבאנר.
דוגמאות לסריקת תמונות עבור דפי נחיתה
לפני שתוכל לעצב דפי נחיתה משלך או לבחור את התמונות לסריקה, כדאי להתרשם ולשים לב לדפי נחיתה מוצלחים וטובים אשר נעשו כבר על ידי מתחרייך, בעולם הפייסבוק ובכלל. פעמים רבות, צעד זה של השוואות ובירורים הינו מועיל ומשפר את דפי הנחיתה שלך. אין להעתיק את התכנים ואין צורך בביצוע דומה, אולם לקיחת רעיונות, צבעים וזרמים עשויה לשפר את עיצוב דפי הנחיתה שלך, במיוחד כאשר הם אמורים לפנות לקהל יעד דומה. תמונות סרוקות מהעבר או טכניקות עיצוביות אחרות, יכולות לשדרג את הדף ולהפיח בו חיים.
ההמלצה היא לנסות להיעזר (לפחות בתחילה) באפליקציות או תכונות ייעודיות אשר יסרקו עבורך את התמונות הנדרשות. אפליקציות אלו לא תמיד יעילות או זמינות לכלל המשתמשים, ולכן לאחר שלב זה, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יחוו את דעתם ויוכלו לשפר ולשפץ את דפי הנחיתה, כמו גם לסרוק עבורכם את התמונות הישנות, או סריקת כל תמונה אחרת אשר יש בנמצא.
עיצוב דפי נחיתה שייתפסו את העין
בפייסבוק, תשומת ליבו של הלקוח הינה זמנית וקצרה מאד ולכן יש להבהיר בתחילה את מהות השירות, המודגש באמצעות תמונות סרוקות ואמצעים ויזואליים. דפי נחיתה מקבלים מספר שניות מועט מתשומת ליבו של הלקוח, אשר מחליט כהרף עין האם להמשיך לדף הבא או ליצור קשר עם נותן השירות של הדף הנוכחי. דפי נחיתה מוצלחים יזכו ליחס המרה גבוה, אשר משמעותו יותר קונים, פונים ומתקשרים.
בכדי לתפוס את עינו של הלקוח, עיצוב דפי נחיתה חייב להיות מקורי, מושך ומזמין. סריקת תמונות מקוריות, השתלת וידאו ואף סרטון הומוריסטי יכולים לייחד דף זה מדפים רבים אחרים הנחשפים כל יום. ניתן יהיה להתרשם לגבי יעילות דפי הנחיתה ותוצאותיהם, לאחר פרק זמן בו ייעשה ניתוח מעמיק של יחס ההמרה.
סיכום המאמר: דפי נחיתה בפייסבוק בפרט או דפי נחיתה בכלל חייבים להיות מעוצבים ומיוחדים בכדי לקבל יחס המרה גבוה. תמונות סרוקות, וידאו או אמצעי ויזואלי חדשני יכול להוסיף לדף זה.